Seznam servisů DELL

Doporučujeme využít služeb zde uvedeného autorizovaného servisního střediska (nebo středisek) výrobce DELL. Zrychlíte tím průběh opravy.

Technická podpora

Telefon:   225 772 727
E-Mail:   support_czech@dell.com
Web: http://www.dell.com/support/home/cz/cs/czbsd1?~ck=mn

Informace

S reklamacemi zboží značky Dell se obracejte výhradně na autorizovaný servis:

Hlášení poruch / technická podpora a servis produktů Dell (záruční servis)
- mějte prosím připravený Service Tag (sériové číslo) Vašeho produktu
- ideálně nejdříve proveďte diagnostiku produktu
Produkty s NBD Basic Warranty: +420 225 772 727 (8:00 - 18:00)
e-mail: support_czech@dell.com

Produkty s Pro Support: +420 225 772 969 (24 hodin denně)


Zboží DELL nakupte na následujících stránkách:

WiFi síťové prvky - příslušenství DELL [5] 
DVD-RW mechaniky DELL [1] 
Klávesnice - příslušenství DELL [1] 
Myši pro PC - podložky DELL [1] 
Počítače PC - příslušenství DELL [29] 
Powerbanky externí baterie DELL [1] 
Sluchátka a mikrofony DELL [2] 
Switche - příslušenství DELL [7] 
Tablety - příslušenství DELL [12] 


Pavla Silovská
Obchodní informace

377 993 144

Ing. Michal Trnka
Technická konzultace

377 993 133

info@lan-shop.cz


Dnes přinášíme


52373 zboží od 426 výrobců ve 201 kategoriích. Z toho 34402 druhů zboží skladem*


Proč nakoupit


Proč nakoupit na LAN-SHOP.cz







WebGuard Secured

Nabízíme splátkový prodej, slevy, akce, dodávky po celé ČR
(Osobní odběr Zásilkovna: Beroun, Brno, České Budějovice, Frýdek-Místek, Havířov, Holešov, Hradec Králové, Jihlava, Karlovy Vary, Kladno, Kolín, Kroměříž, Kutná Hora, Liberec, Mladá Boleslav, Most, Náchod, Olomouc, Ostrava, Pardubice, Písek, Plzeň, Praha, Rakovník, Rudná, Rýmařov, Teplice, Trutnov, Třebíč, Třinec, Uherské Hradiště, Uherský Brod, Ústí nad Labem, Vyškov, Zlín, Znojmo, Žatec, ...).

© LAN-SHOP Počítače od A-Z, Internetový obchod, Plzeň
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.