Seznam servisů DELL

Doporučujeme využít služeb zde uvedeného autorizovaného servisního střediska (nebo středisek) výrobce DELL. Zrychlíte tím průběh opravy.

Informace

S reklamacemi zboží značky Dell se obracejte výhradně na autorizovaný servis:

Hlášení poruch / technická podpora a servis produktů Dell (záruční servis)
- mějte prosím připravený Service Tag (sériové číslo) Vašeho produktu
- ideálně nejdříve proveďte diagnostiku produktu
Produkty s NBD Basic Warranty: +420 225 772 727 (8:00 - 18:00)
e-mail: support_czech@dell.com

Produkty s Pro Support: +420 225 772 969 (24 hodin denně)



Pavla Silovská
Obchodní informace

377 993 144

Ing. Michal Trnka
Technická konzultace

377 993 133

info@lan-shop.cz


Dnes přinášíme


58111 zboží od 393 výrobců ve 201 kategoriích. Z toho 36378 druhů zboží skladem*


Proč nakoupit


Proč nakoupit na LAN-SHOP.cz







Nabízíme splátkový prodej, slevy, akce, dodávky po celé ČR
(Osobní odběr Zásilkovna: Beroun, Brno, České Budějovice, Frýdek-Místek, Havířov, Holešov, Hradec Králové, Jihlava, Karlovy Vary, Kladno, Kolín, Kroměříž, Kutná Hora, Liberec, Mladá Boleslav, Most, Náchod, Olomouc, Ostrava, Pardubice, Písek, Plzeň, Praha, Rakovník, Rudná, Rýmařov, Teplice, Trutnov, Třebíč, Třinec, Uherské Hradiště, Uherský Brod, Ústí nad Labem, Vyškov, Zlín, Znojmo, Žatec, ...).

© LAN-SHOP Počítače od A-Z, Internetový obchod, Plzeň
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.